Best Story

4 Januari 2010

Markas Seks Bangla Di Melaka...

Keji, hina dan terkutuk betul perangai gila seks sekumpulan warga Bagladesh yang menyewa rumah kat Taman Teredak Permai, Sungai Udang, Melaka...Mereka sanggup menjadikan rumah yang mereka sewa untuk tidur dan berlindung dari hujan dan panas sebagai markas mereka untuk melepaskan nafsu serakah mereka ke atas pelacur yang dilanggan oleh mereka...


( Rumah sewa warga Bangla yg dipercayai markas seks mereka)

Dan nasib baik jugaklah pelacur yang dilanggan oleh warga Bangla nie pula adalah warga asing jugak yakni Indonesia mari...Kalaulah dorang semua nie langgan lagi pelacur warga tempatan, adus memang adalah anak luar nikah yang kacukan Bangladesh (Jadilah anak tue starring Tamil, gurau jer)...Pelacur nie pula hanya akan datang ke rumah bangla terbabit (gambar atas) apabila mereka mendapat panggilan kasih sayang iaitu telefon dari warga Bangla ini, dan pelacur terkutuk nie hanya menggenakan bayaran serendah RM 50 sahaja dan terus boleh main dah!!! Apalah nak jadi...kalau benda nie dibiarkan memang silap haribulan golongan tempatan yang tinggal di kawasan ini pasti akan terjangkit dengan wabak gejala hina nie...
Oleh sebab itulah, bertindak atas rasa tanggungjawab ke atas penduduknya JKKK taman ini terus melaporkan gejala tidak sihat nie kepada pihak polis dan polis terus melakukan serbuan ke atas rumah terbabit dan semua warga Bangla beserta pelacurnya nie dah kena angkut naik lori hantar balik negara masing-masing...Kesian, eh..Sekian... 



4 ulasan:

  1. Ouh.. Kat melaka ni ke? Adessss.. Dgn harga yg sgt murah.. Isk3.. Mintak2 laa dijauhkan anak2 kacukan starring Tamil tu yek..

    BalasPadam
  2. Gua akan sntiasa mndoakan anda...

    BalasPadam
  3. bangla memang macam tu tak habis-habis

    BalasPadam

Apa Komen Anda..?? Komen anda sangat dihargai demi memberi gua semangat untuk terus berblog..