Best Story

7 Januari 2010

Pembunuh Kejam 4 Sekeluarga di tangkap!!!

Akhirnya pembunuh kejam yang diburu atas kesalahan membunuh dengan kejam ahli keluarganya sendiri yang terdiri daripada bapa kandung, adik nya dan datuk serta neneknya berjaya ditangkap di ibu negara di Stesen LRT Masjid Jamek KL jam 4 petang semalam...Gua sangat-sangatlah bersyukur akhirnya pembunuh kejam ini berjaya juga ditangkap...
Semasa ingin ditangkap oleh polis, suspek jugak bertindak ganas dan cuba menyerang anggota polis yang ingin menahan dia dengan menggunakan sebilah pisau yang dibawanya...tetapi kecekapan anggota polis itu berjaya menewaskan dia untuk disiasat berkaitan kes ini...Suspek dikatakan tidak mempunyai sebarang rekod jenayah dan masalah penagihan dadah mengikut data polis...
Mengikut maklumat dari keluarga suspek, dia adalah seorang anak yang baik tetapi telah putus tunang sebanyak 2 kali dan dikebelakangan nie, suspek sering ketawa, menangis dan bercakap sendiri...
Berikutan penangkapan suspek utama kepada kes nie...Kepala seorang mangsa yang dipenggal dan gagal ditemui oleh pihak polis berdekatan kawasan kejadian nie juga turut berjaya ditemui hasil maklumat yang diberikan oleh suspek kepada pihak polis...Kepala bapa kandung yang dipenggalnya telah ditanam 200 meter dari pintu masuk utama ke tanah perkuburan Islam di Seksyen 21 Shah Alam...Gua ada menyediakan beberapa gambar berkaitan kes pembunuhan nie untuk menjadi santapan mata korang semua...


Suspek berjaya ditangkap..Siap kena belasah lagi...



Suspek menunjukkan kawasan tempat dia menanam kepala bapanya..



Gambar datuk dan neneknya..



4 keluarga yang dibunuh dikebumikan di dalam 1 liang lahad...

4 ulasan:

  1. ish ish ish. akhir zaman sudahh :(

    BalasPadam
  2. Hmmmm.. Tekanan jiwa agaknya.. Mcm2 manusia blh buat kan? Sbb tu jalan yg pling bgus, bila ada msalah dkatkan diri ngan Allah.. ;)

    ~ thanx for sharing.. tak bace paper arini.. huhu..

    BalasPadam
  3. To FarhanaDr :
    btul kata awak tue..dekatkan diri dgn Allah..

    Muhammad Ariff :
    Kita dah semakin hampir ke penghujung da..tigkatkan amalan kpd Allah..

    BalasPadam
  4. ngeri bila dgr berita ni..nauzubillah..sy rasa laki 2 de masalah mental agaknya..

    slm ziarah..=)

    BalasPadam

Apa Komen Anda..?? Komen anda sangat dihargai demi memberi gua semangat untuk terus berblog..