Best Story

11 April 2010

Gambar rusuhan Baju Warna Merah di Thailand...

Salam all,

Malam nie Arm tak ada apa-apa nak dituliskan, just bagi korang layan gambar-gambar sekitar rusuhan kat Thailand sekarang nie. Korang pun pasti tahu gak tahu hal nie, kalau tak tahu memang ketinggalan zaman betullah..Baik pergi balik zaman logam lah kalau korang tak tahu berita tentang rusuhan yang tercetus kat Thailand yang mana telah dilakukan oleh penyokong bekas Perdana Menteri, Thaksin Shinawatra yang memakai baju merah...Apa lagi, mari layanzzz...

 penunjuk perasaan membelasah
seorang pengawal peribadi setiausaha Abhisit...
Pemandu kereta milik setiausaha Abhisit cedera apabila
beberapa penunjuk perasaan menyerangnya dekat Kementerian
Dalam Negeri Thailand...
 
Mahukah korang kat Malaysia jadi macam nie?...Memang bestlah kalau jadi macam nie kat Malaysia, hari-hari boleh tengok pertumpahan darah rakyat Malaysiakan...Tak payah nak kerja, tak payah nak sakit kepala fikir apa benda apa nak tulis kat blogkan...Orang bangang jer suka negara sendiri jadi macam nie.. Kalaulah benda macam nie jadi kat Malaysia, Arm tak tahu nak cakap apa lagi, Semoga Allah SWT melindungi negara kita ini dari bala seperti ini...AMIN...

5 ulasan:

  1. To ismail : bagus lah klu tak minat dgn demontrasi...

    BalasPadam
  2. To woaini_87 : mmg dahsyat sgt2...

    BalasPadam
  3. org wat dmonstasi ada sbb

    BalasPadam

Apa Komen Anda..?? Komen anda sangat dihargai demi memberi gua semangat untuk terus berblog..