Best Story

24 Oktober 2009

Doakan Azwan Hj. Ali jadi anjing???





Gua(III) kesian sangat kat pengacara kontroversi Malaysia yang sorang nie..sape lagi kalau bukan Azwan Hj. Ali..Adakah patut dia disumpah oleh musuh-musuhnya agar bertukar menjadi anjing ketika dia menjalankan ibadah umrah kat Mekah tue(tue dah lebih bro)..
Sepatutnya kita mendoakan agar Azwan akan mendapat hidayah untuk menjadi seorang hamba yang taat kepada perintah Allah SWT apabila balik dari umrah..Iyala kita semua memang sedar, Azwan nie mulutnya memang laser...(memang nak kena cili nie..hehehe)




Selain itu, ada juga yang menyumpah beliau agar dipanah petir ketika tawaf depan Kaabah..(kesian kat beliau) Tetapi beliau bersyukur kepada Allah kerana sepanjang beliau berada di sana, beliau dapat beribadah dengan hati yang tenang dan menyesali segala perbuatan salahnya dulu..



Beliau juga ada pengalaman ganjil yang tidak dapat dilupakan ketika solat didepan Kaabah dipagi Syawal..telah datang beberapa ekor rama-rama hinggap didahi, tangan serta sejadahnya..beliau berharap semoga kehadiran rama-rama itu akan membawa kedamaian dan kebahagiaan di dalam hidupnya selepas ini..
Azwan juga menyatakan agar beliau dapat mengerjakan umrah setiap tahun dan bercadang  dapat menunaikan haji 3 tahun dari sekarang(Amin..gua(III) pun pernah pergi umrah sekali, memang best kat sana..tenang jiwa bro..gua(III) pergi sana tahun 2003!!!)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Apa Komen Anda..?? Komen anda sangat dihargai demi memberi gua semangat untuk terus berblog..