Best Story

9 Januari 2010

Isteri Durjana..!!!

Gua nak tanyalah kat korang nie 1 soalan..Apakah perasaan korang semua apabila isteri korang berlaku curang dan melakukan aksi seks bersama kekasih gelapnya dihadapan mata korang sendiri...?Huh..tak perlulah rasanya gua bagi jawapan untuk persoalan tersebut kerana korang pasti ada jawapan yang tersendiri...
Inilah adalah realiti dan kejadian benar yang terjadi kat Kepong...Seorang suami yang dalam perjalanan menuju ke tempat kerjanya untuk mencari nafkah buat keluarga tercinta, merasakan ada sesuatu yang tidak kena berlaku kat rumahnya...Lalu dia memandu kereta balik ke rumah untuk memeriksa apa yang menyebabkan dia tak tenang...
Sesampainya beliau kat rumahnya, dia berasa ada keganjilan yang berlaku kerana semua gambar kenangan bersama isterinya sewaktu berkahwin dulu tiada di tempat yang diletakkan dan dia mulai mencurigai isterinya...Pada waktu itu pula, isterinya tidak menyedari kehadiran suaminya kerana dia sedang mandi...kerana terlalu curiga, si suami tadi bersembunyi di sebuah bilik di dalam rumah mereka itu dan menukarkan mod hanphonenya kepada senyap...
Tidak lama kemudian, beliau sungguh terkejut apabila seorang lelaki datang ke rumahnya dan disambut pula dengan layanan penuh mesra oleh isterinya tadi...Tidak lama kemudian isterinya membawa lelaki tadi masuk ke dalam biliknya yang mana bilik itu adalah milik suami isteri terbabit untuk melakukan hubungan seks bersama kekasih gelapnya!!...(Huh!!memang durjana betullah)
Isterinya berasa terkejut apabila ternampak kereta suaminya berada di tempat letak kereta pangsapuri mereka itu semasa dia baru mula ingin melakukan adegan asmara di biliknya tue...Lalu dia terus meng'sms' suaminya untuk memastikan di mana suaminya ketika itu...Nasib baiklah awal-awal lagi suaminya telah memodkan senyap 'handphone' miliknya dan tidaklah kedengaran bunyi ketika sms isterinya tadi masuk ke 'handphone'nya...Dan suaminya membalas 'sms' isterinya itu dengan menyatakan dia menumpang kereta kawannya untuk ke tempat kerja...
Beliau yang terluka hatinya melihat adegan curang isteri tercinta keluar secara senyap-senyap dari rumah itu, lalu menghubungi polis dan jiran-jirannya untuk menangkap isterinya bersama kekasih gelapnya itu tadi...
Tuhan tue Maha adil, setiap perkara yang tak baik pasti akan diberi petunjuk dan balasan oleh Allah samada secara tunai di dunia nie atau pun di hari pembalasan di akhirat nanti...Oleh itu, gua menyeru dan sentiasa berpesan agar kita semua dijauhkan dari perbuatan yang terkutuk ini...

13 ulasan:

  1. berita ni kuar kt paper arini..ntah apa2 a pompuan tu..tak kenang budi langsung..

    BalasPadam
  2. salam singgah,

    addeehhh, macam2 manusia nih.
    dah lah suami dia kuar cari nafkah si isteri buat taik lak kat umah.
    sama2 lah doakan orang2 cam nih diberi hidayah dari allah. amiinn~

    BalasPadam
  3. Berat mata memandang..berat lg bahu memikul

    BalasPadam
  4. Bgaimana rasa lelaki itu.. Hmmmmm..

    BalasPadam
  5. sedih. jika lelaki setia, wanita pula begitu.
    dan sebaliknya.

    BalasPadam
  6. Dasar tak mengenang budi...curang terhadap suami...dunia-dunia...

    BalasPadam
  7. tak guna!!celaka!!Sial!!Jalang!!!sundal a.k.a keparat!!!sory kamikaze..aku mmg geram btul ngan pmpuan camni..dah tercarut kat blog ko..

    BalasPadam
  8. To Naim :
    Relax la bro..jgn emo..bini dia da dpt pgajaran tue dr suami dia..

    BalasPadam
  9. kesimpulannya...jage lah kehendak pasangan masing-masing........
    jgn curang!
    hehe

    BalasPadam
  10. iman dah rosak....

    BalasPadam
  11. hem..ini mungkin yang kita tahu yg lain2 tu x tau lah ,sama2 kita menjaga takwa dan iman supya kluga dirahmati allah..amin

    BalasPadam

Apa Komen Anda..?? Komen anda sangat dihargai demi memberi gua semangat untuk terus berblog..