Best Story

4 April 2010

Banduan Gunakan Kentut Sebagai Senjata...!!


Dilarang Kentut di blog ini yah!!!

Assalamualaikum w.b.t

Proootttt....!! Ups...nah kan terkentut sudah Arm. Maaflah kawan-kawan semua, tak tahan pula hahaha...Jangan marah yer, inikan blog Arm sendiri juga. Lagi pun kentut Arm jarang-jarang tak berbau hahaha...Kalau ada terhidu bau telur busuk tue, tahan-tahan sajalah nafas tue ah...

Berbalik kepada tajuk entry ini, kejadian ini betul-betul terjadi kat sebuah penjara kat Sweden dan cerita ini bukan dengan sengaja Arm reka-reka untuk menarik perhatian korang semua yer. Seorang banduan yang terbabit dipercayai melepaskan kentutnya yang berbau longkang campur bau sampah campur lagi bau tikus mati sebagai tanda tidak puas hatinya terhadap pengawal penjara terbabit...

Semuanya bermula dalam satu aktiviti permainan pakau. Ketika sedang dia dan banduan lain berseronok bermain pakau, dengan tiba-tiba dia bangun dan menuju ke arah seorang pengawal yang sedang memerhatikan mereka, lalu tanpa perasaan belas kasihan, dia melepaskan kentutnya di hadapan pengawal terbabit...Kesian kat pengawal terbabitkan...


Apabila dia ditanya, dia memang mengaku melepaskan kentutnya. Tetapi dia mengatakan kentutnya memang berbunyi tetapi tidak mengeluarkan sebarang bau yang tidak enak pun untuk dihidu. Itulah dia, kat dalam penjara nie, macam-macam jer cara-cara banduan nie nak melakukan serangan terhadap pengawal penjara.

Oleh kerana tiada senjata seperti pistol dan pisau, kentut pun boleh dijadikan senjata untuk menyerang pengawal penjara yang sedang mengawal mereka. Nasib baiklah dia guna kentut saja untuk melepaskan rasa tidak puas hatinya. Cubalah pula korang bayangkan kalau dia serang pengawal-pengawal penjara tue dengan menggunakan najis beratnya sendiri....Tak dapat nak bayangkan...




7 ulasan:

  1. haha..bajet boleh lepas gune kentut..eii ~~

    BalasPadam
  2. hahaha.... pelik tol banduan nie... alang2 kentut.. kentut depan muka pgawai penjara tue..kan senang... hihi...

    BalasPadam
  3. hahaha..klakar sungguh!!!

    BalasPadam
  4. To ice♥ice :hehe...dia ingat bole lepas..tak bolelah...

    BalasPadam
  5. To Amir Izzat : hahaha...tue nak kena tembak jer terus tue...

    BalasPadam
  6. To NURUL : kelakar erk...bolehlah rehat2 kan otak tue...

    BalasPadam
  7. hahaha. sesungguhnya aku PANTANG baca, dengar org kentut. sungguh, aku akan ketawa berdekah tanpa henti selama-lamanya, tipu pulak, selama 1 minit je. huahua. punyalah tak puas hati ek. aku pun nak tiru lahh! haha

    BalasPadam

Apa Komen Anda..?? Komen anda sangat dihargai demi memberi gua semangat untuk terus berblog..