Best Story

6 April 2010

Perompak Pecah rumah Arwah Din Beramboi....

Rumah arwah Meor Ahmad Fuad Meor Badri (Din Beramboi)
yang dipecah masuk...

Selamat petang semua,

Belum pun habis lagi kesedihan keluarga Allahyarham Din Bermboi meratapi pemergian arwah buat selamanya, datanglah pula lagi malang yang menimpa keluarga Allahyarham, apabila rumah mereka pula dipecah masuk oleh penyamun yang durjana...

Penyamun-penyamun nie mengambil kesempatan di atas kesempitan keluarga arwah. Kumpulan penyamun nie memang tahu bahawa kat rumah Allahyarham nie tak ada orang kerana balu Allahyarham dan anaknya tiada di rumah ini. Mereka menumpang di rumah keluarga mereka di Kepong, sementara untuk meredakan kerinduan terhadap arwah...

Arm berharap keluarga arwah Din Beramboi tabah menjalani ujian yang diberikan oleh Allah SWT kepada mereka. Sudahlah kehilangan orang yang tersayang, rumah pula lagi di pecah masuk pencuri. Dianggar RM 20,000 dikebas penyamun durjana tue...Penyamun nie kalau dapat kasi potong jer tangan dorang tue. Tak guna ada tangan, buat jahat saja tahu. Tak ada tangan barulah sedar situ... 

Kalau korang berminat untuk mendapatkan tips untuk mencegah rumah dari dipecah masuk, bolehlah korek-korek kat sini. Mungkin tips tue akan memberikan manfaat buat korang semua...Oklah, gua caw dulu...nak pergi mandi dulu...

Babay...

6 ulasan:

  1. Memang teruk la penyamun tue...

    BalasPadam
  2. Salam... memang tak ada perasaan sungguh!

    BalasPadam
  3. To umi_e : Salam, memang tak ada perasaanlah perompak nie..dia tak peduli tue semua..yg penting dia dpt duit saja...tak kira halal@haram tue...

    BalasPadam
  4. semoga Allah memberi balasan setimpal kpd penyamun tu..

    Thanx Arm! very good tips u shared..

    BalasPadam
  5. To Finaz : Thanx kak...sama2lah kita mendoakan semoga penyamun tue mendapat balasan yg setimpal...Amin...

    BalasPadam

Apa Komen Anda..?? Komen anda sangat dihargai demi memberi gua semangat untuk terus berblog..