Best Story

20 April 2010

Sudahlah Patah Tangan, Dirogol Lagi...

Salam dari Arm...


Semakin hari semakin kejam manusia nie. Seperti tak sedar akan kehadiran neraka. Suka-suki hati dorang saja nak buat perbuatan yang kejam dan tidak berperikemanusiaan nie. Arm pun tak tahulah nak cakap apa lagi kat mangsa rogol nie. Nasibnya seperti 'sudah jatuh, ditimpa tangga pula'. Kejadian kejam nie berlaku Teluk Intan Perak...


Mangsa yang sedang menunggang motor bersama rakannya untuk balik ke rumah selepas membantu maknya yang berniaga kat pasar malam diekori oleh seorang lelaki yang menunggang motor juga pada jam lebih kurang jam 1.30 pagi. Mangsa yang ketakutan, memecut motor yang ditunggangnya...


Malangnya motor mangsa berjaya juga dikejar oleh lelaki tue. Dan semasa si malaun nie memotong motor mangsa, dia sempat menyembur satu benda alah yang tak dapat dikenal pasti lagi kat muka mangsa dan kawannya tue...


Lalu mangsa terbabas bersama motornya akibat semburan benda alah lelaki tue. Selepas tue lelaki tue menghampiri mangsa. Bukan untuk menghulurkan bantuan, tetapi mengangkat mangsa yang dalam kesakitan akibat tangan yang patah ke motornya. Lelaki tue mengarahkan mangsa jangan jerit jika mahu selamat...


Lepas tue mangsa dibawa oleh lelaki bertopengkan syaitan tue ke sebuah tandas di sebuah tempat makan dan minum yang terbiar yang tak jauh dari situ juga. Lelaki tue tanpa ada perasaan kasihan kat mangsa terus merogol mangsa. Mangsa ditinggalkan kat situ sorang diri lagi menahan kesakitan selepas dirogolnya...


Arm simpati sangatlah kat mangsa. Dalam usia 19 tahun, telah menjadi mangsa kerakusan nafsu buas manusia semata-mata. Boleh jadi gelap masa depan mangsa nie. Cuba korang fikir kalau budak nie mengandung akibat dirogol nie, siapa nak tanggungjawab ke atas semua nie. Sampai bilakah kejadian nie akan terus menghantui dan mewarnai kehidupan kita ini?



29 ulasan:

  1. dah tak larat nak cakap apa lagi
    manusia makin hilang kewarasan

    BalasPadam
  2. cerita betul ke ni???
    lahanat punye perogol!

    BalasPadam
  3. teruk ar perogol tu..ade masuk paper ker cite ni

    BalasPadam
  4. kejam nye.

    mintak2 si gadis tabah dan dapat jalani kehidupan mcm biasa. huh.

    BalasPadam
  5. apa lagi yang perlu kita lakukan untuk menghalang tindak tanduk yg tak senonoh ne?

    BalasPadam
  6. some people are just crazy =/

    BalasPadam
  7. memang masuk paper pom. manusia semakkin kejam.
    ni lar jadi kalo manusia tinggalkan agama.

    BalasPadam
  8. sgtt xberperikemanusiaan...semoga lelaki tu dpt balasan yg setimpalnya...n semga gadis 2 tabah.

    BalasPadam
  9. kat malaysia ni kalau nak pergi jalan2 pun rasa xselamat je...
    bangsa kita makan bangsa mereka sendiri..banyak kes2 rogol dari lelaki yang bertopengkan syaitan ni. Warga asing pula suka pecah masuk rumah orang lain...banyaknya orang jahat sekarang ni...

    BalasPadam
  10. manusia dah takde belas kasihan ..pentingkan nafsu je ..

    BalasPadam
  11. lelaki durjana itu bukan manusia tapi syaitan bertopengkan manusia.

    kembali kepada Islam.

    BalasPadam
  12. perogol yang patut di potong anu nya. grrr!

    BalasPadam
  13. kesian tul....

    nak je aku tajang kuat2 kat muke n tut dia....

    geram!!!!!

    BalasPadam
  14. perogol yang berhati dan bejantung syaitan ..muka je manusia

    BalasPadam
  15. ya Allah, kejam nya.. kenapa tataw pun pasal ni..
    apa nk jadi dengan manusia skrg.. mmg tak da perikemanusiaan lgsng.. baek mati je si perogol durjana..

    Semoga si gadis dapat menuntut bela demi maruah dia yg telah tercemar oleh jantas durjana tuh.

    BalasPadam
  16. adeyh.. apa mau jadi la orang zaman skang neh..

    http://senyapsudeh.blogspot.com/

    BalasPadam
  17. ya Allah, kejam nya.. kenapa tataw pun pasal ni..
    apa nk jadi dengan manusia skrg.. mmg tak da perikemanusiaan lgsng.. baek mati je si perogol durjana..

    Semoga si gadis dapat menuntut bela demi maruah dia yg telah tercemar oleh jantas durjana tuh.

    BalasPadam
  18. huh..bkn xde perikemanusiaan lg..kebinatangan pun xde dlm list...sbbnya dh x tau nk senaraikan org cmni kt ne..campak dlm gunung berapi bagusss..

    BalasPadam
  19. To izan salleh : Cerita btul lah nie izan...ada kat paperlah...

    BalasPadam
  20. to YobSumo : Sama2lah kita doakan semoga mangsa tue ditabahkan hati dan semoga lelaki yg merogol tue ditangkap segera...

    BalasPadam
  21. To Eqah Zaque Billetdoux : kena sentiasa hati2 stp masa...dan harap masyarakat pun sentiasa peka apabila ada insan yg memerlukan pertolongan..

    BalasPadam
  22. To Sis-Lin : jgn campak dlm gunung berapi..campak bagi rimau makan...

    BalasPadam
  23. To :: Feez_Mior :: Allah tue maha adil,pasti Allah akan balas jgk dosa yg dilakukan lelaki durjana nie....

    BalasPadam
  24. manusia jadi makin kejam. ari ni pelajar di rogol dan kemaluannya ditusuk pensel. tak sanggup aku nak baca lebih2.

    BalasPadam
  25. salam singgah...


    inilah bila naFsu menguasai akaL...


    llaKi iTu ptut diBunuH shj...{emosI}

    BalasPadam
  26. salam perkenalan..just follow ur blog..harap sudi membalas kunjungan ye...

    BalasPadam
  27. buduh yang teramat sangat..hancur masa depan orang...

    BalasPadam
  28. salam..

    puas ke kalau begitu? menyeksa sesama manusia..

    BalasPadam

Apa Komen Anda..?? Komen anda sangat dihargai demi memberi gua semangat untuk terus berblog..