Best Story

30 Mei 2010

Samseng bertembak ala koboi kat Johor Bahru...

Salam buat semua...

Koboi sesat...

Wujudkah juga koboi kat Malaysia nie?? Setahu Arm hanya kat Mexico saja yang ada brader-brader koboi nie. Di Malaysia nie memang wujud juga koboi,tetapi koboi yang ada kat Malaysia nie lagi ganas dan kejam. Mereka ini adalah penjenayah yang sering saja membuat onar kat dalam negara kita nie...


Mereka nie adalah penjenayah yang bersenjatakan pistol dan tanpa rasa ragu akan menembak sesiapa saja yang menggugat kerja jahat mereka nie. Semalam, kat Johor Bahru berlaku pergaduhan diantara dua orang samseng yang berbalas-balas tembakan diantara satu sama lain...


Hasilnya, seorang lelaki yang dipercayai warga Singapura cedera parah akibat terkena tembakan dipaha dan pinggangnya. Kejadian nie turut dapat dilihat oleh orang awam yang kebetulan berada di tempat kejadian, yang mana tengah berhibur kat sebuah pusat hiburan di Jalan Tahir. Beruntung dorang yer dapat tengok filem koboi free...


Lelaki warga Singapura tue juga sebenarnya  mempunyai rekod jenayah lampau kat Singapura dan juga negara kita Malaysia. Sekarang polis sedang memburu suspek yang melarikan diri selepas kejadian dan dipercayai warga cina Malaysia jugak...


Biasalah penjenayah, mesti bergaduh pasal dendam kongsi gelap atau berebut kawasan jenayah. Tak hairanlahkan kalau sanggup berbunuhan sesama mereka. Bagi Arm lantaklah dorang kalau nak berbunuhan sesama sendiri, kurang juga penjenayah kalau ada yang mati. Yang penting jangan orang awam yang tak bersalah pun menjadi mangsa peluru sesat dorang nie...




 

23 ulasan:

  1. Lepas ni tak gi johorlah lepat..he..he..

    BalasPadam
  2. perghh...ade lak gaduh cam koboi amerika tuh...ahahahaha...yelah..cian kat org2 yg xbersalah yg kne peluru sesat lak..huhu

    BalasPadam
  3. wah~mesti aksi tembak menembak dier mcm gerak2 khas kan??ader orang rakam x??bole wat felem..heheheh

    BalasPadam
  4. pergh...dasyat gila...main koboi2 plak dah

    BalasPadam
  5. errrkkk.. dah le nak gi johor ni.. risau lak..

    BalasPadam
  6. kalau dapat tengok live..untung. tapi setakat nie tak pernah lagi kot tgk penjenayah beraksi dpn mate~

    BalasPadam
  7. To velasrizal :Mmg amat menyeramkan...senjata api pun senang gak dorang nak dapatkan...

    BalasPadam
  8. hah..kat jb??aduyaiii...takut pulak nak blk kg...

    BalasPadam
  9. To Lepat Pisang : Jgnlah mcm tue...pakailah baju kalis peluru..kekeke

    BalasPadam
  10. To encHIx laNDax :Kekeke..nnti gua cri rakamannya klu ada...

    BalasPadam
  11. To nas :nasib baik tak ada yg kena peluru sesat ke apa..klu tak susah nak ckp lah...

    BalasPadam
  12. To cikgu isza :Tak apa kak..bykkan jer berdoa...ajal tue kat mana2 pun...

    BalasPadam
  13. To Shuk: harap2 janganlah tertengok kejadian mcm nie bahaya..mana tahu penjenayah tue tak nak identiti terbongkar..dibunuhnya jgk siapa yg nmpak kejadian tue...

    BalasPadam
  14. rakyat m'sia skrg dah semakin berani..
    ramai jugak y dh semakin kejam..
    buang baby pon dh merata.. pe la sgt tembak2 org ni kan..
    emm

    BalasPadam
  15. huhu berani betol bawak pistol!

    BalasPadam
  16. takutla ..
    dah la duk johor..
    memalukan je..

    BalasPadam
  17. To ipa faiza~ : Betul2..bayi yg secomel itu pun sggup dibuang..apalah sgt berbunuhan sesama manusia..Entah kemana suda hilang rasa dan kasih syg sesama manusia..

    BalasPadam
  18. To cik paro : Bukan niat Arm utk memalukan mana2 pihak, jenayah dan kejengkelan sikap manusia berlaku di mana-mana saja...Arm cuma nak berkongsi...

    BalasPadam
  19. balik jb kena pakai baju kalis peluru lar jawabnye..
    hehhehe..
    =)

    BalasPadam
  20. wooo tiba2 teringat novel cinta sufi...

    BalasPadam

Apa Komen Anda..?? Komen anda sangat dihargai demi memberi gua semangat untuk terus berblog..