Best Story

30 Mei 2010

Hati-Hati Teknik Menyamun Guna Najis Manusia...!!!

Salam...

Sebelum Arm melelapkan mata malam nie, izinkan Arm untuk berkongsi lagi satu entry yang mungkin akan membuka minda kita semua agar sentiasa berhati-hati di luar sana. Kali nie Arm nak beritahu teknik terbaru yang berjaya dikesan oleh pihak berkuasa tentang perompak untuk menyamun mangsanya...


Teknik yang digunakan oleh penyamun durjana nie amat pelik dan sangat menjijikkan. Hingga kita semua pasti tidak akan pernah terfikir langsung akan teknik sebegini rupa akan diguna pakai oleh si perompak. Nama pun dah penjenayah mana dorang fikir lagi amalan kebersihan diri tue..betul tak??


Teknik yang dorang gunakan adalah dengan menggunakan najis manusia, kemudian mereka akan merenjiskan najis tue ke badan mangsa yang ingin mereka samun. Mereka hanya mensasarkan mangsa yang sedang mengeluarkan duit kat mesin ATM bank...


Teknik nie tak boleh jalan juga kalau penyamun tue seorang diri. Dia kena berempat baru jadi, itulah syaratnya. Yang mana setiap dari mereka mempunyai tugas masing-masing, yang mana seorang tukang renjis najis, yang seorang lagi tunjuk tempat yang terkena najis, yang ketiga tukang lapkan najis dan yang keempat tue tukang samun duit.


Boleh tahan juga teknik nie bukan, jadi korang kena sentiasa peka dan berhati-hatilah walaupun kejadian nie berlaku jauh dari negara kita iaitu kat Toronto, Kanada...tetapi kita semua sentiasa berhati-hati, manalah tahu teknik nie sampai kat negara kitakan...


Arm rasa setakat nie sajalah untuk hari nie, panjang umur murah rezeki kita jumpa lagi di lain hari..selamat malam buat semua...Enjoy ur Life...

17 ulasan:

  1. Woooow...... najis ya???? ;))

    BalasPadam
  2. eeee..takut la. skrg nak kuarkan duit pun mmg tengok persekitaran kalau sunyi je ee tidok ler aku sorg2 nk p atm tu

    BalasPadam
  3. MasyaAllah. janganlah perompak2 Malaysia baca ni. nanti diorang tiru. arghhh!

    BalasPadam
  4. salam~

    eeuuww~ memang menjijikkan.. macam mana ar boleh terpikir nak guna cara mcm tu..

    apa pun, thanx ya berkongsi maklumat.. semoga kita semua xkan terkena ngan cara begini...

    BalasPadam
  5. yew, uh sanggup gne ape cara smate-mate kerna duit. aduh!

    BalasPadam
  6. To Miro Armyrule :Memang najis yg sgt berat lah penyamun nie...hee

    BalasPadam
  7. To Sang Penyamun :Aii..mcm suka jer nie or teruja..

    BalasPadam
  8. To WaNiE: Baguslah tue, kena hati2 lah klu nak ambik duit kat atm tue...kena sentiasa tgok persekitaran..

    BalasPadam
  9. To Eciz: Bukan niat Arm nak dedahkan teknik menyamun pulak...cuma nak kongsikan maklumat...Manalah tau klu ecis tgh ambik duit kat atm tiba2 kena renjis najis ..mgkin ecis dah tau nie penyamun...

    BalasPadam
  10. To ~LP Lum~ :Yer sama2..Itulah yg Arm paling harapkan..

    BalasPadam
  11. To balqis : Penyamun tak pernah kisah apa jer cara agar apa yg dorang sasarkan berjaya...

    BalasPadam
  12. Yurk .... tak romantik langsung cara tu

    BalasPadam
  13. err. sampai perlu guna tahi tuh...haishhhh~

    BalasPadam
  14. euwwww tak produktif sungguhhhhh

    BalasPadam

Apa Komen Anda..?? Komen anda sangat dihargai demi memberi gua semangat untuk terus berblog..