Best Story

2 Jun 2010

Israel Ini Manusiakah Apa??!!

Salam buat semua...

Semalam seluruh dunia dikejutkan dengan serangan tentera zionis terhadap kapal Mavi Marmara yang membawa aktivis misi Gaza dan juga bekalan bantuan terhadap penduduk Gaza. Yang mana akibat serangan ini, beberapa sukarelawan maut dan ramai yang tercedera....


Apa yang mampu dunia lakukan hanyalah mengutuk perbuatan kejam Israel nie melalui pemimpin negara masing-masing dan juga hanya melakukan demontrasi di jalanan. Hakikatnya, Israel hanya memekakkan telinga dan meneruskan lagi serangannya terhadap rakyat Palestin...


PBB macam biasalah, hanya wayang semata dan pasti akan memberikan keputusan yang berat sebelah demi melindungi anak emasnya itu. Mengapa pemimpin dunia hanya mampu mengutuk dan mengecam tindakan Israel, tanpa ada ada tindakan yang betul-betul memberi impak yang besar terhadap Israel dan seterusnya menghentikan kekejaman di Palestin?







P/s : Syukur kepada Allah SWT kerana 12 rakyat Malaysia yang turut berada di dalam kapal tersebut selamat, dan pada ketika entry ini ditaip sebuah lagi kapal yang membawa sukarelawan Malaysia dan Ireland masih lagi terus bertekad meneruskan pelayaran menuju ke Gaza. Semoga mereka semua dalam lindungan Allah AWT dari Israel yang kejam...Amin...

17 ulasan:

  1. dari dulu sampai sekarang
    yahudi tak pernah berubah

    jenguk2 lah blog saya k;)
    http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. yahudi ni mmg xkn berubah perangai de smpai bile2...de akan seksa kita selagi kite xmenurut arahan and memeluk agama de..mmg kafir laknat!

    BalasPadam
  3. Itulah namanya bangsa yang dilaknat.Alhamdulillah mereka selamat :O.

    BalasPadam
  4. manusia yang bertopengkan setan si israel laknatullah ni

    BalasPadam
  5. btol tu amar..dr dulu yahudi nie kejam..mcm binatang

    BalasPadam
  6. ye semoga semuanya selamat dan bantuan tu dapat disampaikan

    BalasPadam
  7. salam arm~

    AMIN~ moga2 semuanya selamat

    BalasPadam
  8. sedih bila baca kisah ini. apa nak jadilah sekarang. moga-moga semuanya selamat dan dilindungi.amin

    BalasPadam
  9. kalau tnya ak, satu je jawapan.

    Israel ni binatang. dlu ingat lagi, diorang ni jadi mangsa Holocaust nazi. tp apesal tak blaja dr kesilapan? n penderitaan? ak mmg tak paham.

    BalasPadam
  10. meh la dtg singgah blog ijatasni.blogspot.com ^

    BalasPadam
  11. aku geram!!! Ya Allah bukakan lah hati Israel untuk bertaubat..

    BalasPadam
  12. doakan mereka yg memebri bantuan selamat...

    Israel is dajal donia.. lakhnattullah

    BalasPadam
  13. harap diorang ni dapat balasan yang setimpal dengan apa yang mereka buat

    BalasPadam
  14. ISRAEL memang kejam! biadap!!

    BalasPadam
  15. salam ziarah, begitulah Allah SWT ciptakan satu bangsa yang keras hati, degil dan angkuh ni agar menjadi ujian buat orang2 yang beriman...

    BalasPadam

Apa Komen Anda..?? Komen anda sangat dihargai demi memberi gua semangat untuk terus berblog..