Best Story

4 Mei 2010

Toreh Bahagian Sulit Isteri sendiri!!!

Salam dari Arm...

Gambar perhiasan jer...


Macam-macam saja kejadian aneh yang berlaku sekarang nie. Jika tak lama dulu kita mendengar pembunuhan kejam sekeluarga kat Gemencheh yang mana dipercayai dilakukan oleh seorang anak yang mendengar bisikan yang mengarahkan dia membunuh ahli keluarganya sendiri. Kali nie pula seorang suami sanggup menoreh kemaluan isterinya sendiri dengan pisau sehingga berlaku pendarahan yang parah kat kemaluan isterinya sendiri kat Melaka....


Begini ceritanya, sampainya hati seorang suami memperlakukan isterinya dengan sekejam itu. Apabila ditanya oleh polis kenapa dia membuat perkara sedemikian, katanya dia mendengar bisikan kat telinganya yang memberitahu bahawa isterinya telah berlaku curang dengan menggadakan hubungan sulit dengan lelaki lain...


Menyingkap bagaimana kejadian nie berlaku. Ketika isterinya lelaki nie sedang memasak untuk menyiapkan santapan ditengahari untuk keluarganya pada ahad lalu, tiba-tiba suaminya datang dari arah belakang lalu langsung memeluk tubuh isterinya dan terus menoreh kemaluan isterinya itu. dengan pisau. Isterinya yang terkejut dan kesakitan berjaya juga melepaskan dirinya dari pelukan suaminya itu...


Isterinya yang dalam keadaan parah ketika tue, menggagahkan juga dirinya meghubungi hospital Melaka untuk mendapatkan bantuan. Pihak polis juga turut sama datang ke rumah tue dan terus memberkas suami kepada isteri malang tersebut.. Jadi apa pandangan korang dengan kes nie dan juga bisikan-bisikan yang menyesatkan ini...???


 

18 ulasan:

  1. actually..
    sepupu sy pon pnh kene mcm ni..
    t'dgr bisikan dr 'sape ntah'..
    mak n adik die kene tetak kat die..
    nasib bek semua slmt w'pon da kene tetak..
    tapi die da xmcm dulu..
    sorg yg pndai b'tuka jd spt anak kecil yg xtau ape2..
    kisah die pnh kua kt harian metro thn lps..
    kecian..hope xde la b'laku kt kite..aminn.

    BalasPadam
  2. mak aii , betul ke .
    lagi takut aku dgr komen atas ni ,
    rasa macam ade org pakai ilmu hitam lak .

    BalasPadam
  3. nourul : Tak ada cuba pergi berubat cara perubatan Islam ker...bykkan berdoa kpd Allah SWT agar sepupu awk tue pulih seperti sedia kala...

    BalasPadam
  4. theorically,yg bisik2 atau auditory hallucination ni disebabkan oleh psychotic disorder.. dlm bhs mudah, gila.. xley buat pape da~ kna bwk jmpa psychiatrist lah..
    adoi, banyaknye cerita keganasan mcm ni~ kena byk berdoa perkara seperti ini takkan terjadi pada keluarga kita..

    BalasPadam
  5. memang ilmu hitam ni...
    setan de kan mana2...

    BalasPadam
  6. dasyat gila. takut betul dengan manusia macam ni. tiba berubah angin sampai sanggup buat perkara yang bukan2. ini lah akibatnya bila kita berjauhan dariNya

    BalasPadam
  7. ee ngerii nauzubilah.....

    BalasPadam
  8. smoga kita berada dlm lindunganNya,,
    aminn

    BalasPadam
  9. To Aus MeLankoLik : Mungkin bkn ilmu hitam...tetapi krn jiwa yg kosong dan iman yg lemah memudahkan iblis membisik utk mmbuat kejahatan...

    BalasPadam
  10. To aisyah ^^ : mungkin ada betulnya juga apa yg ko kata Aisyah...tekanan perasaan pun boleh menyebabkan jadi begini...lebih2 lagi iman tak kuat...tue mcm2 boleh jadi tue...

    BalasPadam
  11. ni macam penyakit tekanan mental ni, macam2 penyakit sekarang..

    BalasPadam
  12. Mintak2 la dijauhkan. Pendapat tentang psychotic disorder tu ada benarnya. Boleh jadi stress..kan2?
    Tak pun perasaan berprasangka buruk yg terlalu kuat..



    My blog..jom baca :D

    BalasPadam
  13. To ParkAir : Betul2...H1N1 lah, denggi lagi...kena jaga diri baik2 bro..

    BalasPadam
  14. xda apa2 tu.. Lelaki tu fikir banyak sangat. Jadi otak dia tu memainkan peranannya kerana banyak berfikir.. Terdengar bisikan, give me break.. Cakap je lelaki tu dah hilang akal, abiz cerita..

    BalasPadam

Apa Komen Anda..?? Komen anda sangat dihargai demi memberi gua semangat untuk terus berblog..