Best Story

8 Mei 2010

Yang DiBunuh Hidup Semula???

Salam buat semua yer...

Tak Seram pun...

Apa orang kena bunuh hidup semula???!! Jangan nak kencing orang maaa. Kenapa tak percaya ker? Oklah, apabila Arm baca berita nie kat newspaper tadi, tekezut gila babeng gak. Kes nie jadi kat sebuah daerah kat China. Macam-macam sajakan...


Kononnya mangsa yang kena bunuh 11 tahun yang lalu secara tiba-tiba muncul semula kat daerah tue dalam keadaan yang sihat walafiat (pelik jugak nie). Dalam masa yang sama juga pembunuh yang dipercayai telah membunuh mangsa yang hidup semula nie tengah menjalani hukuman kat penjara pulak...


Dia sendiri lagi yang mengaku kat mahkamah dia telah membunuh jirannya apabila satu mayat tanpa kepala telah ditemui di dalam sebuah telaga kat kampungnya itu. Tak pasal-pasal polis kat sana kena siasat balik kes nie, kerana mangsa yang 'hidup semula' tue memberitahu polis dia telah melarikan dirinya ketika kejadian tue dan tak dibunuh...


Persoalannya sekarang, mengapa pulak dia mengaku membunuh jirannya walhal jirannya masih hidup? Dan satu lagi, mayat yang tanpa kepala tue siapa pula yang membunuhnya??Fening jugak kan. Oklah tak payah nak pening-pening biarlah polis kat China tue yang pening sendiri menyiasat kes nie. Gasaklah korang sana...

7 ulasan:

  1. wakaka.ini macam pnye kes pon ade ke.
    seb baek org dlm penjara tu ta kena hukuman gantung ke. kalo tak polis lg pening pale.

    kalo dah takde pale tu agaknye mayat org laen la tu. takkan la bleh idop balik. =p

    BalasPadam
  2. arghhhh! tokojuttt denn tgk gbr tuu. sepak kang! huahua fuhhh. mmg felik lahh la kn. bia lah polis china tu siasat. takpun pelanduk dua serupa kottt

    NISECA suka merapu

    BalasPadam
  3. To NiZaM Limited : Itulah pasalnya...nasib bek org tu tak kena hukum gantung...klu tak sia2 jer...

    BalasPadam
  4. hahahhahaha adoooiii
    ada gak kes camni?
    jd sape yg xder kepala tu?
    kahkahkahkah ... ni mmg sejibik citer
    dlm movie cina gak! wooohaaa!


    >>___<<

    BalasPadam
  5. To Nisaeciz : kakaka...tekezut ko kan...baru ko tau...

    BalasPadam
  6. To Frodo : Yang tak ada kepala tue mgkin mayat orang lain kot...

    BalasPadam
  7. wow kalau buat drama ni best..

    BalasPadam

Apa Komen Anda..?? Komen anda sangat dihargai demi memberi gua semangat untuk terus berblog..