Best Story

20 Julai 2010

Suami Bunuh Isteri Kerana Kuat Membebel...

Salam buat semua...

Hanya kerana tidak tahan mendegar leteran isterinya yang tanpa henti-henti, seorang suami telah membunuh isterinya dengan kejam. Inilah kisah benar yang telah berlaku di Indonesia baru-baru ini...

Si suami yang tidak menahan leteran isterinya yang tanpa henti hampir setiap hari, mencekik isterinya sehingga lemah terkulai tidak bernyawa. Selepas itu pula, si suami yang masih tidak berpuas hati walaupun isterinya telah mati mengerat mayat isterinya dengan pisau dapur di rumah mereka pula....

Memang dahsyat sungguh perbuatan si suami ini. Si suami telah ditahan oleh polis Indonesia dan dia masih dalam siasatan pihak polis. Itulah dia, masa bercinta dan sebelum berkahwin semuanya apa orang kata sanggup diredah bersamalah apalah, dan awek punya kentut pun yang bau telur buruk pecah pun sanggup diakui harum semerbak kasturi.

sebaliknya apa bila dah berkahwin, semuanya dah tak indah. Hanya kerana Leteran si isteri pun boleh sampah berbunuhan. Apalah yang susahnya bang oi!..sumbatkan jer kapas kat lubang telinga tue atau pun buat bodoh jer dengan leteran si isteri tue...

14 ulasan:

  1. tsk..tsk..tsk...kalau la laki aku...????

    BalasPadam
  2. adoi.. macam2 btol la kes umah tangga nih..

    BalasPadam
  3. ala bukan lame sgt pon bini membebel.. wat xtau sudey.. :P

    BalasPadam
  4. tensennnn tu. dgr maki tiap hari. haha

    BalasPadam
  5. bunuh isteri kerana isteri kuat meleter?? xmsuk akal langsung.. bnda kecik pon blh smpai membunuh..dasyat..~~

    BalasPadam
  6. ni mesti kes tak tahan sangat.. haih.. perempuan zaman skrg ni dah tak ikut ckp suami da.. and suami pulak, dah pandai nak bunuh2 isteri.. itu myb sebab dah tak tahan sabr kot..

    emm.. no komen.. heheh

    BalasPadam
  7. haha. kelaka je pasal benda camni sampai bunuh T_T

    BalasPadam
  8. To honey amour : knapa klu laki honey yg jd mcm cerita nie..honey nak wat apa??hehe

    BalasPadam
  9. To sya hassan : Ntahlah hassan..dah hilang kewarasan akal fikiran..itu yg jadi macam nie...

    BalasPadam
  10. Ya Allah...dasyatnya....ish2..

    BalasPadam
  11. besa la 2
    time couple
    i love u
    u love me
    u jump i jump
    da kawen
    i love u
    lantak pi la kat u
    u jump i tgk jewh
    huhu

    BalasPadam
  12. mungkin sebab dia berleter sambil mengungkit, kutuk suami, cakap kuaja, kutuk keluarga. kita tatau apa butir isteri dia cakap kan.


    kadang2 pmpan kalo tengah membebel, apa yang dia cakap tu memang menyakitkan hati. kalo setakat pot pet tape, ni sampai kisah lobang kubo pun nak sebut, memang nak kena la.


    ramai da orang keliling saya mcm tu. cuma saya tak lah seganas orang tu sampai nak bunuh kan. paling2 tak saya blah je dari situ. bia dia bebel sorang2.

    BalasPadam

Apa Komen Anda..?? Komen anda sangat dihargai demi memberi gua semangat untuk terus berblog..