Best Story

17 September 2011

Tahukah Anda Asal Sejarah Tisu Tandas??

Salam satu dunia he!!

Petang sabtu nie, Arm hendak bagi cerita sejarah kepada asal-usul  tisu tandas. Tisu tandas nie sebenarnya berasal pada zaman mumia. Apa zaman mumia? Apa pasal pulak boleh terjadi pada zaman mumia? Korang tahukah apa itu mumia..Adakah ia sejenis kuih raya? salah bukan itu jawapannya..Kalau korang hendak tahu apa kaitan antara tisu tandas dan mumia..Korang layanlah gambar ini, kerana jawapannya ada pada gambar ini yah...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Inilah asal-usul kepada kejadian tisu tandas...
kwang..kwang..kwang..

8 ulasan:

  1. hehehhe.
    macm tu ye.
    naseb baik aku tak guna tisu tandas,
    golongan apek dan moy je yang guna.

    BalasPadam
  2. To Syazwan Che Deraman : hahaha..hati2 ngan tisu tandas..nasib baik tak guna..klu guna siap pakai lap muka lagi..

    BalasPadam
  3. dah agak dah !! :P mesti kuar gambar mumia ni ^^,

    btw, penat scroll down :)

    http://supersapienstory.blogspot.com/2011/09/kerakyatan-malaysia-kepada-warga.html

    BalasPadam
  4. To IZYAN KAHER : haha..scrol tue boleh buat senaman utk jari..

    BalasPadam
  5. haha..balutan mummy la pula...

    BalasPadam
  6. To Lady Diana @ Lat'z :dorg simpan sekali rangka mummy tue kat dalam tandas..dahsyat..heheh

    BalasPadam

Apa Komen Anda..?? Komen anda sangat dihargai demi memberi gua semangat untuk terus berblog..