Best Story

14 Jun 2010

Mumia Wanita Berbadan Ular...Misteri Nusantara...

Salam buat semua...


Inilah kononnya gambar mumia wanita berbadan ular itu...

Nampak macam seram saja gambar binatang kat atas tue. Tetapi, ya memang ada tetapinya. Benda aneh kat atas tue didakwa telah ditemui oleh seorang lelaki di Indonesia adalah satu penipuan dan wayang semata-mata untuk mengaut keuntungan...


Pelbagai cara dan teknik manusia sekarang nie hendak menipu kita asalkan dapat duit. Lelaki itu mereka-mereka cerita yang kononnya dia telah bermimpi berjumpa dengan seorang wanita dan mengarahkan dia pergi ke sawahnya untuk menemui benda pelik nie...


Lelaki ini mengenakan bayaran kepada sesiapa yang ingin melihat benda pelik ini di rumahnya. Orang ramai yang berasa curiga dengan benda pelik ini dan juga cerita lelaki nie melaporlah kepada pihak berkuasa. Hasil siasatan, rupa-rupanya benda ini adalah rekaan lelaki itu sendiri dan kemudian dia mendakwa ia adalah benda mistik nusantara gitu...


Apa yang menyedihkan ramai jugalah orang yang terpedaya dengan lelaki ini dan sanggup memberikan duit semata-mata ingin melihat benda pelik tapi tipu ini. Jadi, Arm harap janganlah kita mudah terpedaya dengan benda mistik selagi belum ada bukti sahih dan tepat yang menyatakan sesuatu itu adalah mistik. Jangan terus percaya buta-buta ya...


23 ulasan:

  1. ceittt, i pon tertipu lah neh yer?

    BalasPadam
  2. huhu
    menakutkan jugak tu klu dapat tgk
    biaselah klu ade orang dah obses dengan benda mistik mcm ni
    xkesah nak laburkan berapa pun duit diorang kan

    BalasPadam
  3. salam arm~

    betul2, xusah lekas bonar terpedaya ngan bnda2 mcm nie.. walaupun kita berminat tentang kewujudan nya.. :)

    BalasPadam
  4. Salam... terernya orang tu mereka cipta benda tu sampai ada yang percaya :-S

    BalasPadam
  5. aku cuma pelik satu

    patung2 gini sume rambut rebonding eh?

    hahahahahahaha

    BalasPadam
  6. KAHKAH. memang nampak sangat ukiran. ades

    BalasPadam
  7. To Fifi Rahmat : Iyalah der.. kena tipu lah...sabar2..

    BalasPadam
  8. To pch : Dia buat ukiran dari kayu klu tak salah Arm..

    BalasPadam
  9. To En iLham : Iya..sanggup berabis duit semata-mata benda tipu nie..akhirnya sendiri yg menyesal..

    BalasPadam
  10. agak dah.
    mesti tipu punye.
    hehe xD

    BalasPadam
  11. ampeh. ingat betul2. sanggup eyh.

    BalasPadam
  12. haih, mcm2 org zaman sekarang.

    BalasPadam
  13. dah agak dah....orang skrg suka buat macam2 sbb duit je sampai nak tipu orang lagi...hmmm

    BalasPadam
  14. makhluk ni bukan cuma 1...bahkan ada yg terjumpa dan ianya masih hidup...kategori apa ya makhluk ni?...sebenarnya makhluk yang allah x sebut dalam quran dan makhluk yg terlalu sukar tuk manusia nampak terlalu byk...bukan ke tu sume bukti betapa hebatnya kuasa allah yg menciptakan....

    BalasPadam
  15. mmg la dh nama misteri.konon je la

    BalasPadam
  16. macam mana nk tahu yg ia wujud..membazir je duit nk bagi orang begitu saje...kalau x percaya tengok rancangan tanya lah ustaz,pada pukul enam petang di tv sembilan.

    BalasPadam
  17. jgn sampai tertipu pula...kalau nk duit pergi cari kerja kt mana-mana...dh ada duit buatlah suka hati...hemm...........apa nak jadi zaman sekarang ni.....

    BalasPadam
  18. mmg la dah tahu ia tak elok..memgelikan lah.
    mmg x tahu hati mereka tu busuk ke tak...

    BalasPadam
  19. takde hati perut betul la...

    BalasPadam
  20. mmg x sedar diri betul lah

    BalasPadam
  21. saya pun setuju dgn awak....
    ahahahahahahahaha........
    kalau saya tak berani nk buat sebab saya takut dgn maha esa...

    BalasPadam
  22. ni lagi tak elok......


    cuba tengok kt http//www.youjazz.com/

    BalasPadam

Apa Komen Anda..?? Komen anda sangat dihargai demi memberi gua semangat untuk terus berblog..