Best Story

11 Mei 2010

Susulan Kes Toreh Kemaluan Isteri...(Pendakwaan di Hospital)

Salam dari Arm...

  
Apa khabar korang semua?? Arm harap korang semua sihat-sihatlah hendaknya yer. Kalau rasa diri korang tue demam, cepat-cepatlah pergi klinik yer...


Korang tahu tak pasal kes suami yang menoreh kemaluan isterinya, yang mana kononnya telah mendengar bisikan halus yang mengarah dirinya supaya menoreh kemaluan isterinya sendiri...


Walaupun suspek yang masih berada kat  Wad Jabatan Psikiatri dan Kesihatan Mental di hospital Melaka, itu tidak menghalang pendakwaan dilakukan terhadap kesalahan yang telah dilakukannya...


Pun begitu, tiada pengakuan yang dibuat oleh suspek dan majistret telah menetapkan tarikh 10 jun untuk sebutan semula kes nie. Bayangkanlah pendakwaraya dan majistret pun dah turun padang semata-mata kes nie...


Semakin hari semakin banyak keganasan dan kezaliman yang telah dilakukan terhadap kaum isteri sekarang nie. Ada yang disimbah asid, ada yang dibelasah dan ada juga yang dibunuh dengan kejam. Harap-harap suami kat luar sana, sayangilah dan lindungilah isteri anda, bukan pula menyeksa mereka sehingga hidup sengsara...

28 ulasan:

  1. mcm2 skrg neyh kan.. takowtnyaa.. na kawen pown takowt da.. huhuw :P

    BalasPadam
  2. tak sangka suami yang dok bersama2 sanggup wat gtu. mental2...

    BalasPadam
  3. manusia skang...

    mcm2...
    trdengar bisikan la ape la..

    BalasPadam
  4. eeee...motif tau dgr bisikan terus toreh..
    suke2 ati je!

    BalasPadam
  5. ngilu oh baca berita itu haritu

    huhuhu

    BalasPadam
  6. kejam gila laki dia..kot ye pon marah tikam la kt tempat lain huhuhu *boleh ke nasihat cmtu?ehehe =P

    BalasPadam
  7. hidup kalau tak berpegang padaNYA mmg akan jadi kes2 seperti ini. kepada lelaki2 di luar sana insafla dan jadilah org yg lebih bertanggungjawab..sayangi isteri anda sebelum terlambat..huhu:)

    BalasPadam
  8. To FiesyaaChacha : Jadi tak nak kawin ler nie...hehehe..tak semua lelaki jahat..cari bakal suami yg baik2...

    BalasPadam
  9. To ParkAir : Jika jauh diri dari Maha Pencipta, inilah akibatnya...

    BalasPadam
  10. To messyremo :itulah bisikan syaitan...yg mengarahkan manusia membuat kejahatan...

    BalasPadam
  11. TO p.i.n.a.t. : ingat tue pokok getah ker nak toreh2 kan..adoi...

    BalasPadam
  12. To .::WaNiE::. : Arm pun rasa ngilu gak masa tulis entry nie..tapi ngilu kat gigilah..tak dpt nak bayangkan kesakitan yg ditanggung oleh mangsa...

    BalasPadam
  13. To Fia Abas : ada pula mcm tue Fia..hehehe..baik dia toreh diri dia sendri lg bguskan..tak menyeksa isteri dia tue...

    BalasPadam
  14. macam2 skang ni...

    hehehehe rindunya kat hubby yg jauh dimata dekat di hati (tetiba jek)

    BalasPadam
  15. halusinasi ke? umm...mintak jauhla..

    BalasPadam
  16. huh, apsal isteri dia x blh sedar plak tima si suami nk toreh tu. pelikkk

    BalasPadam
  17. bongoknye lelaki itu...
    kerana bisikan?? bleh plak dia ikut...?

    BalasPadam
  18. To msvyl :Lebih kurg mcm tue jugklah, kata suspek dia mendengar bisikan yg memberitahu isterinya berlaku curang di belakangnya...

    BalasPadam
  19. To Fifi Rahmat :Mmglah isteri dia tak sedar sbb time tue tgh masak dan tiba2 suami dia peluk dr belakang..mmg tekezutlah isteri dia..

    BalasPadam
  20. adoiiii..scaryyy gleee..ngeri niii..

    BalasPadam
  21. kes isteri dera suami tuh camne plak? :)

    BalasPadam
  22. sekarang ni lelaki dan pompuan pun bertindak ikut emosi...

    tapi masih respect isteri dia yang bertenang..

    BalasPadam
  23. Lelaki tu penoreh getah ke dulu? Hihihi. Btw mmg macam2 org zaman sekarang nie. :(

    BalasPadam
  24. To salju : kesian sgt kat isteri dia...harap tabah dlm dugaan niekan..

    BalasPadam
  25. tetibe rasa sakit..haha boleh?

    BalasPadam
  26. salam tuan rumah..
    apa nak jadi dunia makin hari terlalu melampau..bgtu juga dgn manusia yang tiada dek akal fikiran..

    bila tiada iman di dada maka akan mudahlah hasutan tu menghantui fikiran menguasi jiwa..

    jemputlah ke blog saya :)

    BalasPadam

Apa Komen Anda..?? Komen anda sangat dihargai demi memberi gua semangat untuk terus berblog..